8 Eylül 2012 Cumartesi

Flört


Nasıl Flört

Edited by Jack Herrick ve 137 diğerleri
Makale
Düzenletartışın
Flört
Flört, en temel at, sen partner ilginizi çekebilir insanları tanımak için bir yoldur. Bu flört başlar ve kendinizi orada koymak için sinir bozucu gibi görünüyor, ama değil korku olabilir - bu gerçektengibi birinin etrafında gergin olması normaldir, ve kendinden emin görünüyor ve başarılı bir flört koparmak için yolları vardır. Burada metin üzerinde birisi yanı sıra in-kişi ile flört için bazı noktalar vardır.

Adımlar

Metin veya Sohbet aracılığıyla Flört

  1. 1
    Yaklaşımınız rahat tutun. Kendinizi o kadar olsun izin vermeyin sinir , temel konuşma becerileri unutmak. Bunun yerine, deneyin sakin ve düşük basınçlı bir şekilde konuşma açın. Bazı olası açacakları şunlardır: 

    See Clearly for Only $29

     Guaranteed Results are Easy to See. Why pay over $300 to See Clearly?
    www.Program-for-Better-Vision.com
    • "Hey, nasıl gidiyor?"
    • "Duydun / gördün mü [size hem burada hakkında bilmek olay eklemek]?"
  2. 2
    Kendinizi çok fazla hakkında konuşmak istemiyorum . Burada akılda tutulması insanların konuşurken bir temel ilke var: onlar iyi bildiğiniz bir konu çünkü halkın çoğunluğu kendileri hakkında konuşurken en rahat vardır. Bunun yerine kolay yolu yaptırmayı ve sonsuz Eğer tartışmak, kendileri hakkında konuşmak için diğer kişi teşvik.
    • Sadece konuşmayı devam etmez, fakat bu sizin ezmek hakkında daha fazla bilgi edinmek için izin verir: Bu taktik aslında iki amaca hizmet eder.
    • Bu adımı yapmak için diğer kişi hakkında ön bilgilere sahip değilsiniz. Henüz onu çok iyi biliyorum ya da onu değilseniz, size sorabilir:
      • "Günün nasıl geçti?"
      • "Yani, sizin serbest zaman ne yapacağız?"
    • Eğer diğer kişi biraz biliyorum, zaten farkında olduğunuz bir hobi veya ilgi odaklanmak. Örneğin, belki basketbol içine gerçekten, ya da o okumayı seviyor biliyorum. "Dün gece oyunu gördün mü?" ya da "son zamanlarda hiç iyi kitap okudun mu?" Büyük başlar olurdu.
    • Daha fazla bilgi için basın zaman bilin. Kişisel konular üzerinde çok derin sondalama olmadan tartışma canlı ve ilginç tutabilirsiniz. Örneğin, o cross-country çalıştırma hakkında seviyor tam olarak ne ezmek isteyen bir harika bir fikir olacaktır, aile ilişkileri ya da yakın dostluklar hakkında daha fazla ayrıntı için ona soran çok erken, çok fazla olurdu.
  3. 3
    Iltifat erken konuşma ezmek. Korkaklık yapın ve bu adımı atlayın - zor görünebilir, ama inanılmaz önemli. Bir iltifat potansiyel partner ilgilendiğiniz iletişim kurar ve arkadaş-bölge korkunç sizi uzak yönetiyor. Eğer ezmek iltifat atlayıp bir dostu düzeyde konuşma tutarsanız, bir dahaki sefere çok geç olabilir. Burada sen-ebil kullanma bazı temel övgü vardır: 

    • Henüz çok iyi ezmek bilmiyorum, ama bunu üzerinde çalışıyorsanız, bu yönde odaklı bir iltifat kullanın. Gibi bir şey:
      • "Sen büyüleyici sensin. Seninle konuşurken seviyorum."
      • "Ben tür ben muhteşem ve gibi ilginç biriyle tanışmadan inanamıyorum."
    • Sizin yararınıza ezmek diğer olanaklar kullanın. Eğer bu kişi (veya ilgilenen) başkası çıkıyor biliyorsanız, bir iltifat olarak kendi yararınıza kullanabilirsiniz.
      • , Gibi bir şey söyle "Ben [diğer kişi] o / o seninle çıkmak için ne kadar şanslı bilir umuyoruz."
      • O kişinin konuşma kadar gelirse "Ben, o / o GERÇEKTEN ;) istediğim bir şey var [name] süper kıskandım" gibi, bu da şaka bir şey atmak olabilir. Ezmek presleri ve ne olduğunu sorarsa, nazlı oynayabilir ve gibi şeyler söylemek "Ben söyleyemem, ama kimse yetenekli / şaşırtıcı / güzel / [diğer sıfat] hakkında."
    • Konuşma içine iltifat dokuma deneyin. Hoşunuza kız korkunç bir gün geçirdim nasıl bahsediyor Örneğin, gibi bir şey söyleyebiliriz "Seni çok mutsuz hissediyorum gibi güzel biriyle görüştüğünü nefret ediyorum. Ben yardım etmek için ne yapabilirim?"
    • Görünüyor övgü konusunda dikkatli olun. Eğer gözlerini fark ederseniz bir kız gibi olabilir, ama o da yakında güzel bir rakam var derseniz o senin kadar ürpertici etiket olabilir. Play it ve güvenli bu fiziksel özelliklere sadık:
      • Gözler
      • Gülümseme
      • Dudaklar
      • Saç
      • Eller
    • Cesur olun . Size itiraz yukarıdaki önerilerden hiçbiri, kırdı için gitmek ve ezmek cesur bir iltifat ödeme yapıyorsanız. Ezmek iyi veya kendi yerine uyan sıfat kullanarak, bu olasılıkları deneyin:
      • "Ben size güzel / harika / şaşırtıcı / etc / konuşmak benim en sevdiğim kişi sensin biliyorum umuyoruz."
      • "Bu çok ileri, ama inanılmaz birisin / etc / inanılmaz bir kişi / çok güzel olduğunu söylemek zorunda üzgünüm."
  4. 4
    Yavaşça Tease . Metin veya sohbet üzerinden iletişim kurmak için beden dilini kullanamazsınız Çünkü, ruh hafif ve eğlenceli tutmak için kelimeleri güvenmek gerekir.(Her ikisi için mevcut olan olaylara dayanan) espriler iç güvenin, iğnelemek ("Evet, ben sabah ;) bir canavar gibi EMİN değilim") ve abartı ("Siz de muhtemelen bir milyon kat daha iyisin Bu ben başında) "benden.
    • Açıkça Şaka olduğunuzu olun. Iletmek için metin kullanmanın dezavantajı her zaman sözcüklerin arkasında duygu okuyamıyor olmasıdır. Onlara alay tarafından biriyle flört için gidiyoruz, bunun bir şaka olduğunu ima ediyorsanız bu ekstra emin olun. Bu iletişim kırpıyor gülen yüzler, tüm kapaklar veya ünlem işareti kullanabilirsiniz.
      • Zaten yanlış şekilde yorumlanabilir şey gönderdi ettiyseniz, anlam kristal berraklığında olun. Hızlı bir kurtarış yapmak için gibi bir şey "(şaka)" veya "jk" deyin.
  5. 5
    Her zaman onları daha eksik bırakmak. Eğer bu insan sonsuza dek metni isteyebilirsiniz kadar, bu konuşma (tüm konuşmaları bir noktada yapmak için bağlı olarak) bayat gitmeden önce çekilmek en iyisi. Garip bir duraklama önlemek için en iyi yolu, bir gerçekleşmeden önce terk etmektir. 

    • Gitmeden önce bir sonraki etkileşim kurma. Gibi bir şey dışarı at "Hey, ben de yarın buralarda göreceksiniz?" veya "tekrar bazen Metin bana."
    • Seni terk hemen önce görüşme zevk unutmayın. Bu karmaşık olmak zorunda değildir - Basit bir "Bu harika oldu" ya da "Seninle konuşmak iyi bir zaman geçirdim" yeterlidir.

-Person Flört

  1. 1
    Göz teması olun . Göz teması flört başlatmak için yapabileceğiniz en iyi ve en kolay şeydir. Bu şekillerde kullanmayı düşünün: 

    • Görünümlü yakalanmayın. Bakmayın, ama birisi de küçük bakışlar atmak yok. O sizi yakalar kadar yapmaya devam et. Bir saniye için bakışları tutun gülümseme ve uzak görünüyor.
    • Gözlerinin içine bak size özellikle konuşma anlamlı noktaları (örneğin, bir iltifat yaparken) de, konuşurken.
    • Wink. O sevimsiz, ama idareli kullanılırsa işe yarıyor. Bir oda genelinde birisi bakıyorsunuz zaman mı yada bir grup konuşuyor ve gerçekten ona içindir şey söylemek eğer.
  2. 2
    Gülümse. Hoşunuza giden biriyle konuştuğunuz takdirde muhtemelen otomatik gülümseme olacak, ama konuşmayı bile başlamadan önce sizin yararınıza için inci beyazı kullanabilirsiniz. Bu varyasyon deneyin: 

    • Yavaş gülümse. Birine bakıyorsun ama bunları konuşurken değilseniz, bir insta-sırıtış kırarak yerine yüzünüze yayılmış yavaş bir gülümseme izin deneyin. Bu yüzden söylemek zor, ancak yavaş, durgun gülümsüyor genellikle seksi olarak kabul edilir.
    • Eğer göz teması yapmak zaman gülümse. Eğer aniden birisi gözlerinin içine bakarak ediyorsanız, ekstra itiraz için bir gülümseme atmak. (Gerçek bir gülümseme varsa, diğer kişinin bile ağzınızda bakmadan onu görecek - Gözünüze crinkle edecek ve bir Duchenne gülümseme olarak da bilinir.)
  3. 3
    Konuşmaya başla. Raslantı merhaba bu kişi görmek dahaki sefere demek sonraki fırsat atın. Tam bir konuşma için işlemek zorunda değilsiniz - yürürken geçerken ona tanıyan bir ilk temas için yeterli olabilir.
    • Sözlü ezmek kabul bir alışkanlık haline getirin. Bu daha sonra konuşma yol açabilir.
  4. 4
    Kendinizi tanıtın - veya bakımını gizem (isteğe bağlı). Zaten bilmiyorsanız sizinle flört ettiğin kişi, bir giriş (veya eksikliği) etrafında flört oluşturmak için harika bir şey olabilir.
    • Ezmek senin adını bilmiyor ve bir doğal sokulgan kişi iseniz, bir noktada kendini tanıtan deneyin. Bu kadar basit "Merhaba, ben [isim] değilim. Ve sen ...?" OlabilirEğer diğer kişinin adını almak emin olun. Kendiniz hatırlayabilmek için, o sonra tekrar deneyin ya da o size bunu söylüyor. (Bu "Lily. Bu ismi sevdim." Gibi)
    • Kendinizi bir zorluk biraz gibi görünüyor yapmak istiyorsanız Veya, bir süre için kimliğinizi bir sır tutmak için çalışıyoruz. Diğer kişinin gerçekten bilmek istiyorsa, o etrafında sormak ya da takip devam edecektir.
  5. 5
    Bir konuşma başlatın . Zaten diğer kişi biliyor ya da olmasın, bir konuşma ileri flört taşımak için en iyi yoldur. İşte bir kaç kuralları vardır: 

    • Zaten bilmiyorum birisiyle konuşun. Belki bir konuşma kadar grev için en iyi yolu bir soru ile biten bir gözlem ile başlamak: "Güzel bir gün, değil mi?" veya "Burası emin eh doludur?" Eğer önemli değil ne söylüyor - Eğer sadece sizinle konuşmak için kişi davet ediyoruz.
    • Bul ortak zemin biliyorsun biriyle. Zaten diğer kişi tanıştım varsa, paylaşılan bir deneyim ya da faize dayalı bir konuşma kadar grev. Örneğin, siz bir araya alıyorsun bir sınıf veya çalışma hem almak tren hakkında konuşmak olabilir. Yine, konu kendisi farketmez - hangi konularda onu burada sizinle etkileşime davet ediyoruz olmasıdır.
    • Yanıtı Gauge. Kişinin hoş yanıt verirse, konuşma devam. Kişi yanıt veya saplantılı veya ilgisiz görünüyor değilse, o muhtemelen sizinle flört ilgi değildir.
    • Oluruna bırak. Eğer konuştuğunuz zaman çok kişisel bir şey getirmek etmeyin. , Etrafında çevre hakkında sadece gördüm gösterisi konuşun, vb kişisel bilgileri (örneğin din, para, ilişkiler, eğitim ve benzeri gibi) uzak tutun.
  6. 6
    Kullan vücut dili niyetlerinizi iletişim. Sözsüz ipuçları aslında ağzınızdan çıkıyor ne daha hissediyorum hakkında çok daha fazla, bu yüzden size nasıl hissettiğini iletişim emin olmak diyebilirim. Aşağıdakileri deneyin: 

    • Duruşunu "açın." Keep Bu genellikle diğer kişi kendinizi izole istediğiniz işaretler gibi, kol ya da bacak bacak üstüne atma.
    • Diğer kişiye karşı vücudunuzu döndürün. Stand veya size kadar flört ettiğin kişi karşı karşıya olduğunuzu yüzden oturup. Ona doğru, gövde Açı, ya da bu yönde ayaklarınızı işaret.
    • "Dokunma engelini" kırın. Raslantı konuşmak, ya da "yanlışlıkla" çok yakın yürüme ve diğer kişi karşı fırçalama gibi önkol ona dokunarak fiziksel temas başlatmak.
    • Saçınızı (kız) ile oynayın. Saçlarınızı ile oynamak size diğer kişi gibi eğer iyi bir şey olduğu, genellikle sinirlilik işaretidir - bunu ilgileniyorsanız demektir çünkü neredeyse, ona biliyorum gerginsin istiyorum. Konuşurken bilinçli Bu iletişim kurmak için, yavaşça parmağının etrafında saç telinin döndürmek.
  7. 7
    Konuşma erken diğer kişi iltifat. Bu çok ileri görünüyor, ama ona izin ya da onu sağlam bir dostluk başlar öncesine uzanan ilgilendiğini anlarsınız arkadaşı-bölge etrafında dolambaçlı için en kolay yoludur olabilir. Güvenen alın ve bu fırsatı kaçırmak yok - Bir tane alırsınız zaman asla bilemezsiniz. Burada denemek için bazı teknikler şunlardır:
    • Eğer övgü yaparken göz temasını koruyun. Uzaklıkta arıyorsunuz yanlışlıkla samimiyetsiz görünüyor yapmak olabilir.
    • Hafifçe ses tonu ve alçaltınız. Her zamanki konuşma sesi daha biraz daha düşük beyan bir iltifat biraz samimi ve seksi görünüyor yapar. Artı, aynı zamanda duymak yaklaşmak için diğer kişi koaksiyel olabilir.
    • Henüz çok iyi ezmek bilmiyorum, ama bunu üzerinde çalışıyorsanız, bu yönde odaklı bir iltifat kullanın. Gibi bir şey:
      • "Sen büyüleyici sensin. Seninle konuşurken seviyorum."
      • "Ben tür ben muhteşem ve gibi ilginç biriyle tanışmadan inanamıyorum."
    • Sizin yararınıza ezmek diğer olanaklar kullanın. Eğer bu kişi (veya ilgilenen) başkası çıkıyor biliyorsanız, bir iltifat olarak kendi yararınıza kullanabilirsiniz.
      • , Gibi bir şey söyle "Ben [diğer kişi] o / o seninle çıkmak için ne kadar şanslı bilir umuyoruz."
      • O kişinin konuşma kadar gelirse "Ben, o / o GERÇEKTEN istediğin bir şey var [name] süper kıskanıyorum." Gibi, bu da şaka bir şey atmak olabilir Ezmek presleri ve ne olduğunu sorarsa, nazlı oynayabilir ve gibi şeyler söylemek "Ben söyleyemem, ama kimse yetenekli / şaşırtıcı / güzel / [diğer sıfat] hakkında."
    • Konuşma içine iltifat dokuma deneyin. Hoşunuza kız korkunç bir gün geçirdim nasıl bahsediyor Örneğin, gibi bir şey söyleyebiliriz "Seni çok mutsuz hissediyorum gibi güzel biriyle görüştüğünü nefret ediyorum. Ben yardım etmek için ne yapabilirim?"
    • Görünüyor övgü konusunda dikkatli olun. Eğer gözlerini fark ederseniz bir kız gibi olabilir, ama o da yakında güzel bir rakam var derseniz o senin kadar ürpertici etiket olabilir. Play it ve güvenli bu fiziksel özelliklere sadık:
      • Gözler
      • Gülümseme
      • Dudaklar
      • Saç
      • Eller
    • Cesur olun. Size itiraz yukarıdaki önerilerden hiçbiri, kırdı için gitmek ve ezmek cesur bir iltifat ödeme yapıyorsanız. Ezmek iyi veya kendi yerine uyan sıfat kullanarak, bu olasılıkları deneyin:
      • "Ben size güzel / harika / şaşırtıcı / etc / konuşmak benim en sevdiğim kişi sensin biliyorum umuyoruz."
      • "Bu çok ileri, ama inanılmaz birisin / etc / inanılmaz bir kişi / çok güzel olduğunu söylemek zorunda üzgünüm."
  8. 8
    Sizin etkileşimleri kısa ve tatlı tutun. Talep yaratmanın anahtarı kaynağı kıt yapıyor unutmayın, böylece flörtler hedefi ile etkileşimleri sınırlandırmaya çalışın. Bu limitler göz önünde bulundurun:
    • Ona her gün konuşmak etmeyin. Bu özel bir olay yapın ve birkaç kez bir hafta boyunca kaydedebilirsiniz.
    • Konuşmaları fazla 5 veya 10 dakika süreyle açık sürüklemesine izin vermeyin. Artık onlar garip bir sessizlik içine çalışan şansınızı yüksek, üzerine gidin.
    • Diğer kişinin size gelsin. Eğer etkileşimi başlangıç ​​ve ilgi kıvılcım çalışmalarına koyduk sonra, biraz geri çekin ve o bir etkileşim için dışarı istiyor olmadığını görmek.Bu ilgi ölçmek yanı sıra, gerilim oluşturmak için iyi bir yol olabilir.
  9. 9
    Anlaşma kapatın. Sizin flört Eğer şimdiye kadar başarılı olmuştur ve diğer kişi daha iyi, size bir tarih çevirmek eğer görmek için zaman tanımak istiyorum. İşte birkaç yaklaşım vardır: 

    • Diğer kişi daha sonraki bir tarihte planları varsa sor. Örneğin, diyebilirsiniz, "Yani, Cumartesi gecesi ne yapıyorsun?" Yerine evet veya hayır cevabı gerektiren birinin, bu açık bir soru tutmaya çalışın - bu şekilde daha fazla bilgi alırsınız.
      • O yarın geceye yapıyor, ya da ne birisi sormayın. Eğer fazlasıyla umutsuz olarak yola gelmez birkaç gün öylesine tarihini planlamak deneyin.
    • Belirli bir olay istiyorum, ve o gelmek istiyorum sormak. Bir grup tarih düzenlemek için çalışıyorsanız bu iyi yaklaşımdır. "Bize bir grup Cuma günü bir film görmeye gittiğini Yani, ve bizimle geldi ben gerçekten istiyorum." Sen, böyle bir şey söyleyebilirim
    • Basit olun. Size güven ekstra duygu ediyorsanız, herhangi bir iddiası olmadan öldürmek için gitmek. Örneğin, "Ben gerçekten bir tarihte sizi isterim. Zaman boş musun?", Gibi bir şey söyleyebiliriz
  10. 10
    Çok ciddiye almayın. Flört eğlenceli olması gerekiyordu unutmayın, ve çabaları başarılı değilse ezilmek için değil deneyin - her etkileşimi mükemmel bir 10 olacaktır. Pozitif kalın, ve başka biriyle tekrar deneyin. Başka bir şey olduğu gibi, flört uygulama ile geliştirir.

    59-96 B-Body Suspension

     USA Manufactured Suspension Product From Classic Restoration to Drag
    www.umiperformance.com

    How To Write A Melody

     Free 7 Minute Video Learn From Composer Greg Fine!
    macProVideo.com/MelodyWriting

    How to Attract Women

     Secrets of How to Attract Women Tips. Step By Step. Advice. More
    www.howtoattract.com

Video



Sadece bir flört-var için sanat bir bilim var! Yok Çekicilik için bu kanıtlanmış yöntemleri kullanın ve baştan.

İpuçları

  • Eğer rahat değilseniz kendi numarasını soran , onlara numarası vererek deneyin. Onlar gerçekten ilgilenen varsa onlar size bir çağrı verecektir. Bunları da e-posta adresinizi geçebileceği.
  • Eğer birisi ile flört ederken telefonunuzu (hayır manifatura anlamına gelir) kullanmayın. Bu yok veya zaten bir ilişki dahil olduğunu başkası konuşurken daha fazla ilgi olduğunu göstermektedir.
  • Aklınıza gelebilecek herhangi bir muhtaçlık gidelim. Muhtaçlık saplantılar bir habercisi olduğunu ve saplantılar ürkütücü. Onların mutluluğu başkasının yerine, kendine değer istikrarlı bir duygusu üzerinde çok büyük menteselerden çünkü Yoksul insanlar, dengesiz ve kararsız insanlar. Bir kişinin sizin arkadaşınız ya da romantik bir partner, eğlenceli söndürüldü olacaktır flört yapar gamsızlık olmak istemiyor eğer harap olacak bir vibe projelendirme ediyorsanız.
  • Kişi tepkisiz görünüyor, onlar otizm spektrum üzerinde olduğunu olasılığı var. Otistik spektrum Bireyler genellikle, çok iyi bir göz teması yok sevdikleri konularda sürekli konuşmak, uzay konusunda emin.
  • Eğer dokunmatik bariyer kırma hakkında bir kız ve düşünce ile flört ediyorsanız, kusursuz tavırları ile suları test. Onun dengesini gibi o içine ya da bir arabadan gidiyor olduğu gibi, ya da ne zaman o bir su birikintisi veya başka pürüzlü yüzeyler üzerinde adım var tutmanız gerekebilir Örneğin, elinizi sunuyoruz. Elinizi sundukları zaman nasıl o cevap vermez? O alıcı görünüyor mu? Ya da gidelim acele ediyor?
  • Eğer onlar romantik ilginizi olmadığını% 100 emin olmadıkça, sen romantik ilgilenmiyorsanız biriyle flört etmeyin. Aksi takdirde, daha sonra utanç verici bir anı ve rahatsız etkileşimlerine yol açabilir, yanlışlıkla onlara lider risk.
  • Ayarı için uygun olduğunu flört kullanın. Bir buluşma kitaplık ya da yüksek sesle danssalonu, örneğin, çok fazla konuşmaya elverişli olmayabilir. Bu durumda, gülümseme , ilgi hareket ve yumruk kase ya da lobide karşılamak için kendiliğinden bir fırsat beklemek. Eğer kişiye yaklaşım çok sinir çünkü Ancak, bir süre için etraflarında takip etmeyin, bu size ürkütücü görünüyor yapacaktır. Sizi onlara olsun ilk şans konuşun.
  • Flört her yerde uygun değildir. Gömme, örneğin, genel olarak flört iyi yerlerde değildir.Işyerinde Flört genellikle de bir hayır-hayır. Sana flört edersek iş, en iyi davranış üzerinde olması ve diğer kişinin ilgi değilse sorun basmayın.
  • Etmeyin şikayet flört ettiğinizde. Unutmayın, dünya senin etrafında dönmüyor. Eğer çok fazla şikayet olursa, başkalarının size karartıcı bulmak ve önlemek olacaktır. Bu aynı zamanda, sürekli hakaret kendiniz için gider değildir mütevazı - o kendini emme başka bir formu var.

1 yorum: