6 Temmuz 2012 Cuma

Çinli Face Mapping kroki

Benim cilt ile son derece zor zamanlar geçiriyor edilmiştir. Ben ameliyatı olan ve benim hormonlar her yerde idi.Normalde, ben bu konuda konuşmak olmaz ama sen farkında böylece gitti ne bir kelepir bunu içerecektir. Benim Rahimde polip kaldırıldı vardı. Bir ultrasonda tespit ve ben doğru doktoru görene kadar mücadele etmek zorunda değildi! I poliplerin olduğu cerrahi iken bunun keşfedilmiştir. Ve yüzüme TÜM yerde olmak benim hormonların her işareti gösteren oldu. Ama her şey benim cilt çıktı. Deri vücudun en büyük organıdır ve sizin yüzünüze cilt bakarak senin hakkında çok vücut öğrenebilirsiniz.





Yukarıda tipik bir Çinli Face Mapping kroki bir resmi vardır. Onların teorisi, dış özellikleri var deri biz içeride ne yaşıyorsanız yansıtıyor olmasıdır. Ve ilginç bir şekilde. Benim çene ve üst yanak alanda döküntülerini vardı.Yani, bu benim vücut içinde neler olup bittiğini ile noktada oldu! Çin 'Mien Shiang' anlamıyla yüz okuma anlamına gelir ve aynı zamanda yüz haritalama olarak bilinir Yüz haritalama Eğer altta yatan sağlık anlamak ve kendinizi iyi ya da sevilen biri olmanın yardımcı olur. Yüz haritalama Çin kültüründe çok popüler ve ben bunun doğru olduğuna ikna oldum olduğunu söylemek zorunda. Aşağıda bazı belirtileri anlamına gelebilir nelerdir:  (korkuttuğunu ve bir şey ile kendi kendinize teşhis yok, bu sadece bir şey ben ) çok ilginç bulunmuş.  Ben Dermalogica ürünleri ile çalıştı ve hat aynı zamanda yüz haritalama yaparken inandığı gibi ben estetisyenlik okulda iken ben hakkında çok şey öğrendim. Bu aslında bizim yüzümüze bakarak sorunları teşhis edebileceği inanıyordu yakın zamana kadar değildi. Biz her zaman gelen Dermalogica temsilcileri vardı ve bize ve çoğu benim breakouts hatta daha sonra hormonal vardı haritalama karşı karşıya. Ama, yirmili, beklenmektedir.   benim breakouts Ben aslında bir şeylerin yanlış olduğunu fark başladığında ise çok daha belirgin hale geldi zaman. Bir hormon dengesizliği için test kazanılmış vardı ve ben birine sahip çıktı! Yani, cildinizi dinlemek.

 



















Neden:
Uykusuzluk, çok fazla miktarda alkol, aşırı yağlı gıdalar yeme sivilceli alnına yol açacaktır. Bu sizin sindirim yansıtır ve daha az işlenmiş ve yağlı gıdalar ile vücudunuzun yardımcı gerekecektir.
Ayrıca, kapaklar ve şapkalar (ya da temiz olduğundan emin olun) giyiyor durdurmak gerekebilir, bir saçak önlemek ve tahriş edebilir şey alnının açık tutun.
Taahhüt:
sizin ve karaciğer yardımcı olmak için bol su içmek gibi çok çiğ gıda olarak yiyin. Temiz hava bol, dolaşıma daha fazla gidiyor ve dinlenmek için biraz tempolu yürüyüş yapın alın.

Neden:
Yine bu sistem aşırı aşırı zengin gıdalar veya işlenmiş gıdalar olabilir. Ayrıca laktoz hoşgörüsüz ve sert et gibi ağır yiyecekleri sindirmek için bulma olabilir.
Taahhüt:
Çiğ yiyecekler, bol su ve bir hafta ya da iki günlük ve et ürünlerinin kesip bir gelişme var mı görmeye çalışalım.

Neden:
Çok fazla toksini, çok fazla stres ve çok az su - vücudunuzun içinde çok fazla 'ısı' neden
Taahhüt:
İçecek saf su ve böyle bir sürü karpuz, salatalık, aşırı 'ısı' mücadele elma gibi 'soğutma' gıdalar yiyin.

Neden:
Yüksek kolesterol ve yağlı gıdalar arterler engellemek ve kan circulation.Toxins engelleyeceği diğer organlarda aşırı hale deri yoluyla 'kaçmak' için çalışacağız.
Taahhüt:
kolesterol düşürmek için bitki çayları içilmelidir. En iyi  Organik Yeşil Çay  daha az fermantasyon süreci yaşamış ve anti-oksidanlar dolu olduğu gibi; ya da deneyebilirsiniz  Çay Oolong  2 -3 kez bir gün. Az yağlı taze ürünler ve yağsız protein, günlük egzersiz orta ve yemek ışık 30 dakika yapın.

Neden: 
Kirlilik, sigara  astım, solunum rahatsızlıkları, tüm bu alandaki breakouts ve kırık kılcal yol açacaktır. Bu aynı zamanda rosacea ve sivilce flare da yukarı olabilir alandır .
Taahhüt: Taze hava ve artış oksijen alımını da yağlı ve baharatlı yiyeceklerden uzak durmak yardımcı olacak egzersizler. Yine Kafein, alkol, işlenmiş gıdalar gibi tüm suçluları önlemek ve çok fazla süt ürünleri ve et kaçınıyorum. Taze meyve ve sebze gitmek için bir yoldur.

Neden:
Hazımsızlık, toksinler ve çok zengin gıdaların aşırı. Bu ve ağız bölgesinde alanlar olduğunu bulacaksınız böyle etrafında daha fazla yağlı ve şekerli gıdalar olduğunu Noel gibi bir festival sezon sonra alevlenmek.
Taahhüt:
şekerli ve yağlı yiyecekler kolay gidin. Bunlar cazip olarak, küçük bir kısmı ya da bunun yerine herşeyi yiyen küçük bir ısırması yemek. Sizin sindirim yardım için büyük bir yemekten sonra nane, anason veya camomille çayları içilmelidir. Bu bir ile üç gün cilt detoks suyu hızlı cildinizi temizlemek için harikalar yapacaktır zamanı.

Neden:
Sen ne yemek vardır ve ağız çevresinde gösterecektir. Eğer fast food ve hiçbir yeşillik yerseniz, o zaman ağız ve alt yanak çevresindeki patlamalar yaşayacaksınız. Diş veya dişeti problemleri için de kontrol edin ve diş macunu bir değişiklik herhangi bir yan etkisi olup olmadığı.
Çareleri:
baharatlı ya da yağlı, işlenmiş gıdalar, kızarmış bir şey, kesin ve taze ve yeşil gidin. Diyet ve bol su içerek daha fazla lif ekleyin. 

Neden:
kadınlar, stres ve diğer nedenler için aylık dönemler nedeniyle Hormonal dengesizlikler birlikte akne ve hormonlar bağlayabilirsiniz. Bazı ilaçlar da bu alanda bir reaksiyon neden olur. Geç geceler ve iklim değişikliği, yaşam alışkanlıkları (örn: seyahat) ve aynı zamanda anksiyete ve stres bu alanda breakouts neden olabilir.
Taahhüt:
Yoga, dinlenme bol, derin nefes alma, meditasyon, tüm zihninizi ve vücudunuzu dengelemeye yardımcı olacaktır. Yeşil yapraklı sebzeler ve taze ürün üzerinde yoğunlaşarak mümkünse sadece organik yiyin. Balık yağı Omega 3-6-9  ve çuha çiçeği yağı  da yardımcı olacaktır.

Neden:
Çok fazla tuzlu yiyecekler, yeterince su, çok fazla kafein kulak alanı nöbetini neden olur.
Taahhüt:
Tuzu kesin ve tuz ilave gıdalar sakının. Tüm gıda etiketleri dikkatle okuyun. Gün boyunca düzenli olarak su içiniz.
Yüz haritalama içsel sağlık iyi bir gösterge olmasına rağmen, diğer faktörler akne cilt sorunlarına katkıda da bulunmaktadır. Kişisel hijyen, giyim, temizlik ürünleri, hava, gıda, yaşam tarzı tüm cildin genel sağlık ve görünüm olarak bir rol oynamaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder