16 Ocak 2013 Çarşamba

NOSTALJİNİN SESİ

NOSTALJİNİN SESİ - 1. CD
  1. Neşeli Gençleriz Biz - Anne-Marie David
  2. Sakın Ağlama Ardından - Aylin Urgal
  3. Kızılcıklar Oldu mu - Barış Manço
  4. Kendine İyi Bak - Bilgen Bengü
  5. Acılar Sürekli Olamaz - Ersan Erdura
  6. Buruk Acı - Esin Engin
  7. Minik Kuş - Füsun Önal
  8. Dün Derken - Gönül Yazar
  9. Üzülme Dostum - İlhan İrem
  10. Baksana Bana - Işıl German
  11. Kan Ve Gül - İskender Doğan
  12. Askerliğim Bitince - Kenan
  13. Ben Yalnız Seni Sevdim - Nazan Öncel
  14. Koca Dünya - Neşe Karaböcek
  15. Dünya Dönüyor - Nilüfer
  16. Seni Tanır Gibiyim - Ömür Göksel
  17. Kaç Defa Söyledim - Özdemir Erdoğan
  18. Sevgiliye - Rana Alagöz
  19. Dertlerimi Zincir Yaptım - Selçuk Ural
  20. Hayret - Sibel Egemen
  21. Ayrılık Rüzgarı - Yasemin Kumral
  22. Aşk Alfabesi - Yeşim

NOSTALJİNİN SESİ - 2. CD
  1. Yanan Mum - Ayla Dikmen
  2. Özledim Seni - Berkant
  3. Yollar - Asu Maralman
  4. Resimdeki Gözyaşları - Cem Karaca
  5. İçimdeki Fırtına - Erol Evgin
  6. Benim Bütün Dualarım Seninle - Ertan Anapa
  7. Hatırlar mısın - Yeşim
  8. Böyle Gelmiş Böyle Geçer - Gönül Akkor
  9. Kim İçin Ne İçin - Gönül Turgut
  10. Tövbeler Tövbesi - Gönül Yazar
  11. Çingene - Lale Belkıs
  12. Damarımda Kanımsın - Nazan Öncel
  13. Hatıra Defteri - Nilüfer
  14. Umurumda mı Dünya - Ömür Göksel
  15. Ateş de Bacayı Sarmış - Rana & Selçuk Alagöz
  16. Aşkın Mapushane - Selçuk Ural
  17. O Karanlık Gecelerde - Semiramis Pekkan
  18. Bir Mevsimlik Aşk - Sibel Egemen
  19. Kim Ayırdı Sevenleri
  20. Çalsam Bir Gün Kapını - Turgay Merih
  21. Sen Aklıma Geldikçe - Özdemir Erdoğan


NOSTALJİNİN SESİ - 3. CD
  1. Asker Mektubu - Ayla Dikmen
  2. Dert Olur - Banu
  3. Kol Düğmeleri - Barış Manço
  4. Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz - Edip Akbayram
  5. Gel deYanma - Erol Evgin
  6. İnsanlar İnsancıklar - Füsun Önal
  7. Aşk Masalı - Gönül Yazar
  8. Olmasa - Hümeyra
  9. Arkadaşımın Aşkısın - Juanito
  10. Kalbine Sor - Mehmet Pekün
  11. Arkadaş - Melike Demirağ
  12. Yeter ki Anla - Meral & Zuhal
  13. Sana Kul Köle Olmuşum - Nazan Öncel
  14. Çapkınım Hovardayım - Nermin Candan
  15. Hey Gidi Günler - Nilüfer
  16. İkinci Bahar - Özdemir Erdoğan
  17. Kazanova - Rana Alagöz
  18. Yeter ki - Saadet Sun
  19. Ayrılan Yollar - Sevda Karaca
  20. Son Verdim Kalbimin İşine - Seyyal Taner
  21. Kadınım - Tanju Okan

NOSTALJİNİN SESİ - 4. CD
  1. Eylülde Gel - Alpay
  2. Dolsun Kadehler - Güzin & Baha
  3. İstanbul Kızları - Dario Moreno
  4. Öp Beni - Erol Büyükburç
  5. Sensiz Bensiz - Gönül Yazar
  6. İşte Hayat - İlhan İrem
  7. Gönül Dağı - Barış Manço
  8. Günahsızlar - İskender Doğan
  9. Kumsaldaki İzler - Juanito
  10. Kısmet - Neşe Karaböcek
  11. Yalnızım - Nil Burak
  12. Başıma Gelenler - Nilüfer
  13. Melankoli - Nükhet Duru
  14. Sevdim Seni Bir Kere - Özdemir Erdoğan
  15. Deliyim Seviyorum - Rana & Selçuk Alagöz
  16. Bir Şarkı Çal - Selçuk Ural
  17. Bu Ne Biçim Hayat - Semiramis Pekkan
  18. Öyle Sarhoş Olsam ki - Tanju Okan
  19. Sonbahar Rüzgarları - Yıldırım Gürses
  20. Kokladığım İlk ve Son Çiçeksin - Kamuran Akkor

NOSTALJİNİN SESİ - 5. CD
  1. Recep - Asu Maralman
  2. Yanımda Olsa - Ayten Alpman
  3. Unutulur - Banu
  4. Lonely Man - Barış Manço
  5. Sevgi Var ya - Bora Ayanoğlu
  6. Aldırma Gönül - Edip Akbayram
  7. Kırık Kalp - Erol Büyükburç
  8. Çok Geç Olmadan - Esengül
  9. Sevenlerin Kaderi - Gönül Yazar
  10. Aşk Eski Bir Yalan - Kamuran Akkor
  11. Kendi Düşen Ağlamaz - Lale Belkıs
  12. Bir Öptüm - Neşe Karaböcek
  13. Nereye - Ayla Dikmen
  14. Kalbim Bir Pusula - Nilüfer
  15. Sevmesini Bilelim - Rana & Selçuk Alagöz
  16. Papatya - Secaattin Tanyerli
  17. Çık Ortaya Çık - Sevda Karaca
  18. Hayrola - Sibel Egemen
  19. Ah Nerede - Füsun Önal
  20. Hoşgeldin Bahar - Yeliz
  21. Bulmak İsterim Seni - Erol Evgin

NOSTALJİNİN SESİ - 6. CD
  1. Bal Gibi Olur - Asu Maralman
  2. Aşk Defteri - Ayla Dikmen
  3. Tek Başına - Ayten Alpman
  4. Tamirci Çırağı - Cem Karaca
  5. Bir Gece Ansızın - Emel Sayın
  6. Göze Geldik - Erol Büyükburç
  7. Leylim Leylim - Fikret Kızılok
  8. Güller ve Dudaklar - Gönül Akkor
  9. Birazcık Yüzver - Gönül Turgut
  10. Bazen Neşe Bazen Keder - İlhan İrem
  11. Çıkmaz Sokak - Işıl Yücesoy
  12. Zinguala - Neşe Karaböcek
  13. Olmadı Olmadı Gitti - Nilüfer
  14. Melankoli Ne Güzelsin - Peppino Di Capri
  15. Yeter Artık - Rana & Selçuk Alagöz
  16. Sen Sevme Beni - Salvatore Adamo
  17. Bana Yalan Söylediler - Semiramis Pekkan
  18. Kelebek - Şehrazat
  19. Ayrılanlar İçin - Timur Selçuk
  20. Garip Gönlüm Olmuş Deli - Erol Evgin
  21. Çapkın Kız - Gönül Yazar

NOSTALJİNİN SESİ - 7. CD
  1. Fabrika Kızı - Alpay
  2. Benden Bu Kadar - Asu Maralman
  3. Nerelerdeydin - Aylin Urgal
  4. Söyle Kimdi O - Bilgen Bengü
  5. Olmalı mı Olmamalı mı - Bülent Ortaçgil
  6. Senin Olsun - Ercan Turgut
  7. Ağlarım - Erol Büyükburç
  8. Bir de Bana Sor - Erol Evgin
  9. Çocuk Gözler - Ersan Erdura
  10. Hata Bende - Gökhan
  11. Kördüğüm - Hümeyra
  12. Sen Gelince - Işıl German
  13. Sen Gelmez Oldun - Neşe Karaböcek
  14. Aşk Hikayesi - Gönül Yazar
  15. Selam Söyle - Nilüfer
  16. Alagöz - Rana & Selçuk Alagöz
  17. Güle Güle Sana - Selçuk Ural
  18. Dibi Dibi Da - Serpil Barlas
  19. Şimdi Sen Varsın - Seyyal Taner
  20. Hayat Bayram Olsa - Şenay
  21. Sen Nerdesin - Timur Selçuk
  22. Hayalimdeki Adam - Yeliz


NOSTALJİNİN SESİ - 8. CD
  1. Nedir Bu Halin - Aylin Urgal
  2. Ölsem de Bir - Banu
  3. Nick The Chopper - Barış Manço
  4. Güller ve Dudaklar - Bora Ayanoğlu
  5. Gidenlerin Türküsü - Edip Akbayram
  6. Şaşkın - Erkin Koray
  7. Sokağından Geçtim - Ertan Anapa
  8. Senden Başka - Füsun Önal
  9. Allah Allah Ne Zaman - Güzin & Baha
  10. Sabah Ola Hayrola - Asu Maralman
  11. Zor Dostum Zor - Mehmet Pekün
  12. Ninni - Melike Demirağ
  13. Elbet Bir Gün Buluşacağız - Neşe Karaböcek
  14. Ara Sıra Bazı Bazı - Nilüfer
  15. Aşkın Gözü Kör mü - Rana Alagöz
  16. Bu Gece - Rezzan Yücel
  17. Sen Mevsimler Gibisin - Salim Dündar
  18. Sıcaksın Sımsıcaksın - Semiha Yankı
  19. Hayırdır İnşallah - Uğur Akdora
  20. Yalvarırım - Zerrin Özer

NOSTALJİNİN SESİ - 9. CD
  1. Şarkılar Yazdım - Asu Maralman
  2. Memleketim - Ayten Alpman
  3. Döne Döne - Nur Yoldaş
  4. Namus Belası - Cem Karaca
  5. Son Defa Görsem - Çetin Alp
  6. Koş Gel Desem Kollarıma - Erol Evgin
  7. Son Serüven - Ersan Erdura
  8. Yasak Aşk - Gökhan Abur
  9. Yabancı - Gülistan Okan
  10. Dilber - Hümeyra
  11. Reyhan - Kamuran Akkor
  12. Cennet - Modern Folk Üçlüsü
  13. Gel Şarkı Söyle - Nesrin Sipahi
  14. Sana Merhaba Dedim - Nazan Şoray
  15. Dibi Dibi Da - Rana Alagöz
  16. Kime Derler Sana Derler - Sacha Distel
  17. Verdiğin Söz Bu muydu - Sevda Karaca
  18. Ah Bir Zengin Olsam - Tanju Okan
  19. Son Mektup - Yıldırım Gürses
  20. Olmaz Böyle Şey - Yeşim
  21. Al Beni Çal Beni - Nilüfer


NOSTALJİNİN SESİ - 10. CD
  1. Al Yanaklım - Ayla Dikmen
  2. Ben Böyleyim - Ayten Alpman
  3. Genç Osman - Barış Manço
  4. Kimbilir - Berkant
  5. Hatıralar Hayal Oldu - Dario Moreno
  6. Meçhul - Erkin Koray
  7. İşte Öyle Birşey - Erol Evgin
  8. Hep Meleklere Sordum - Ertan Anapa
  9. Affetmem - Funda
  10. Ayrılık Akşamı (Sazlıklardan Havalanan) - İlhan İrem
  11. Eski Çamlar Bardak Oldu - Güzin & Baha
  12. Mavi Boncuk - Kamuran Akkor
  13. Moda Yolu - Marc Aryan
  14. Hadi Canım Sen de - Melike Demirağ
  15. Param Yok Pulum Yok - Meral & Zuhal
  16. Oh Ya - Nilüfer
  17. Bana Güzel Bir Şey Söyle - Asu Maralman
  18. Seninle Bir Dakika - Semiha Yankı
  19. Güzel Yok mu İnsafın - Tanju Okan
  20. Kumbaya - Tülay German
  21. Gönlüm Seninle - Yeliz
  22. Beklenmeyen Misafir - Zaliha

NOSTALJİNİN SESİ - 11. CD
  1. Kirpiklerin Ok Ok Eyle - Alpay
  2. Kimine Hay Hay - Asu Maralman
  3. Eski Sevgili - Banu
  4. Samanyolu - Berkant
  5. Kırık Aynalar - Bora Ayanoğlu
  6. Kendim Ettim Kendim Buldum - Cem Karaca
  7. Aşk Oyunu - Erkin Koray
  8. Etme Eyleme - Erol Evgin
  9. Oh Olsun - Füsun Önal
  10. Bak Bir Varmış Bir Yokmuş - İlham Gencer
  11. Boşver Boşver Arkadaş - İlhan İrem
  12. Vakit Yok Gemi Kalkıyor - Metin Ersoy
  13. Senin Aşkına Doyum Olmaz - Neşe Karaböcek
  14. Körebe - Nilüfer
  15. Seni Beklerim Öptüğüm Yerde - Nino De Murcia
  16. Öpmek Geldi İçimden - Rana & Selçuk Alagöz
  17. Gönlüm Çok Zengin - Rüçhan Çamay
  18. Kalbimi Affettim - Seyyal Taner
  19. Benim Halkım - Tanju Okan
  20. Ikimiz Bir Fidanız - Tülay Özer
  21. Bu Ne Dünya Kardeşim - Yeliz

NOSTALJİNİN SESİ - 12. CD
  1. Onu Bunu Bilmem Kararlıyım - Ayla Dikmen
  2. Sen Yarattın Beni - Aylin Urgal
  3. İşte Hendek İşte Deve - Barış Manço
  4. Delisin - Cici Kızlar
  5. Tövbe - Ercan Turgut
  6. Estarabim - Erkin Koray
  7. Sevdan Olmasa - Erol Evgin
  8. Gidiyor Elden Gençlik - Ertan Anapa
  9. Mutluluğa Doğru - Funda
  10. Anlasana - İlhan İrem
  11. Şıpsevdi - Gönül Yazar
  12. Haftaya - Mine Kürkçüoğlu
  13. Handan - Nur Yoldaş
  14. Anılar - Nükhet Duru
  15. Unutma - Rezzan Yücel
  16. Sorma Gitsin - Rüçhan Çamay
  17. Aşkın Bir Ateş - Selda
  18. Kara Sevda - Semiha Yankı
  19. Unutsana - Ayten Alpman
  20. Bim Bam Bom - Yasemin Kumral


NOSTALJİNİN SESİ - 13. CD
  1. Bizim Olsun - Bilgen Bengü
  2. Sarhoş - Dario Moreno
  3. Sarhoş Gibiyim - Erkin Koray
  4. Söyle Canım - Erol Evgin
  5. Taht Kurmuşsun Kalbime - Esengül
  6. Unutama Beni - Esmeray
  7. Gözlerinden Bellidir - Fikret Kızılok
  8. Kara Sevda - Füsun Önal
  9. Gel Desen Gelemem ki - Gönül Yazar
  10. Sen Bilirsin - İlhan İrem
  11. Balarısı - Kamuran Akkor
  12. Bir Zamanlar - Mehmet Taneri
  13. Elveda Meyhaneci - Neşe Karaböcek
  14. Yarım Kalan Hikayemiz - Ömür Göksel
  15. Uzaklaşma Benden Öyle -Özdemir Erdoğan
  16. Olmaz Bu İş Olamaz - Semiramis Pekkan
  17. Tanımazsın Beni - Sevda Karaca
  18. Sorma Neydi O - Seyyal Taner
  19. Kaybolan Yıllar - Sezen Aksu
  20. Hasret - Tanju Okan

NOSTALJİNİN SESİ - 14. CD
  1. O Piti Piti - Bilgen Bengü
  2. Kalbimdeki Acı - Ersen
  3. Çaresizim - Funda
  4. Dönemez ki Bana - Gönül Yazar
  5. Kanım Kaynadı Sana - Gülistan Okan
  6. Sessiz Gemi - Hümeyra
  7. Yazık Oldu Yarınlara - İlhan İrem
  8. Çillim Çillim - Kenan
  9. Sensiz de Yaşanırmış - Nesrin Sipahi
  10. Gözünüz Aydın - Nil Burak
  11. Söyleyemedim - Nilüfer
  12. İspanyol Meyhanesi - Nükhet Duru & Timur Selçuk
  13. Boğaziçi - Patricia Carli
  14. Herşey Bitmiştir Artık - Rana Alagöz
  15. Para Para Para - Rüçhan Çamay
  16. Sil Baştan - Selçuk Ural
  17. Sev Kardeşim - Şenay
  18. Nereye Kadar - Yeşim
  19. Bir Kırık Kalp - Yıldırım Gürses
  20. Gönül - Zerrin Özer

NOSTALJİNİN SESİ - 15. CD
  1. Aynı Yolun Yolcusu - Alpay
  2. Günler Aylar - Aydın Tansel
  3. Sevince Herşey Başka - Ayten Alpman
  4. Eyvah - Erkin Koray
  5. Hayalin Gitmez - Ersan Erdura
  6. Gönül Oyunu - Esin Engin
  7. Alıştım Sana - Gülistan Okan
  8. Yalan Yalan - Yeşim
  9. Aşk Değil Nefret Değil - İlhan İrem
  10. Ne Güzel Bak Yaşamak - İlhan İrem
  11. Deli Gibi Sevdim - Neşe Karaböcek
  12. Aldanırım Sana - Nilüfer
  13. Göreceksin Kendini - Nilüfer
  14. Kime Küseyim - Nilüfer
  15. Bana Düğüm Attın - Ömür Göksel
  16. Malabadi Köprüsü - Selçuk Alagöz
  17. Anlat Arkadaşım - Selçuk Ural
  18. Çocukluğum - Tanju Okan
  19. Boşuboşuna - Uğur Akdora
  20. Yalancı - Zaliha

NOSTALJİNİN SESİ - 16. CD
  1. Aşk Çiçeği - Asu Maralman
  2. Yeni Bir Gün - Aydın Tansel
  3. Demek ki Öyle - Ayşe Mine
  4. Izdırap Çocuğu - Berkant
  5. Gençlik Şarkısı - Erol Büyükburç
  6. Tanrım Bu Hasret Bir Bitse - Erol Evgin
  7. Kara Gölgen Olayım - Ersan Erdura
  8. Hoşgeldin - Gülistan Okan
  9. Kadere Şikayet - Gülistan Okan
  10. Bir Yıldız - İlhan İrem
  11. Sevgi Yetmez - İlhan İrem
  12. Yıllanmış Şarap - İlhan İrem
  13. Ben Seni Seven Kadın - Nilüfer
  14. Kaderime Kaderime - Nilüfer
  15. Of Aman Aman - Nilüfer
  16. Yaşadım mı Öldüm mü - Ömür Göksel
  17. Bir Tanem - Özdemir Erdoğan
  18. Son Şarkı - Selçuk Ural
  19. Yenildim Sana - Sibel Egemen
  20. Arkadaş Dur Bekle






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder